torsdag den 14. juli 2011

Mere ferietøj

I min søgen efter ferietøj, fandt jeg min sorte silkeskjorte. Det er godt nok længe siden den er blevet luftet, så jeg fik lyst til at prøve den. Det blev til dette outfit. Da skjorten er ret transperant bruger jeg min tubekjole fra Pernille Feilberg. Den har de fineste små stropper, som man lige kan ane bagtil. Den tænker jeg at tage med fordi den er luftig og nemt kan dresses op med et halssmykke og et par stilletter. Også vejer og fylder den ikke noget i kufferten, hvilket er et stort plus. For der skal jo helst være plads i tilfælde af shopping :-)

Nu varer det ikke længe før jeg vender snuden mod Toscana og Firenze. Bloggen vil holde sommerferie i den periode. Måske når jeg at lave et par indlæg, men vi "ses" jo igen.


silkeskjorte genbrug, tubekjole pernille feilberg, tørklæde og sko zara

1 kommentar:

  1. Jeg håber du får den skønneste ferie Chau og glæder mig til at høre om det - nyd det nu!!

    SvarSlet