lørdag den 18. juni 2011

Zara frister med udsalg


Der er røget 10 ting i min kurv da jeg lige var forbi Zara´s onlineshop og heriblandt de her 2 ting . Lige nu har har de nemlig udsalg og Zara er jo en af mine ynglings highstreetsmærker . Meget af det jeg har købt derfra bruger jeg rigtig meget i min hverdag. Altså gode basis/ hverdags ting med et lille tvist, som kan kombineres på kryds og tværs. Denne strik har jeg haft et godt øje for, fordi jeg godt kan lide grovmasket strik og denne er i en guldmetallisk strik. Fed kombi. De grønne cargo bukser synes jeg ser dejlige behagelig ud og samtidig rå/casual. De vil være perfekte til mine feminine skjorter. Begge dele er enkelte dele, som kan sættes sammen med det jeg har i forvejen.

Kan I have det godt. Nu skal jeg ud og købe fødselsdagsgaver til en 30 års fødselsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar