mandag den 6. juni 2011

New In // Acne Alp Dress




Jeg hapsede lige denne cocktail dress med hjem i dag fra shoppetur med brormand og hans kæreste.

Acne beskriver den selv som en "Classic but tough dress". Beskrivelsen er vist meget rammende. Kjolen er umiddelbart i et klassisk snit men er blevet tilført påsatte "army" inspirerede lommer fortil og med en stor synlig lynlås bagtil.

Da jeg så den på stativet synes den ikke mig, men jeg gav den en chance og den kom med ind i prøverummet. Ja så var jeg ikke så meget i tvivl. Den sidder super godt og jeg kan godt lide den "overrasker" med dens skæve design. Den kan fås her.

Jeg skal snart til 30 års fødselsdag med spisning sammen med nærmeste familie og venner. Derefter står den på fest til de unge til den lyse morgen. Til middagen kommer jeg til at møde mennesker (fra mor/far generationen) jeg aldrig har mødt før og det er en middag hvor mine forældre også deltager i. Kan jeg have sådan en kjole på? Eller er den for vild/ekstrem? Burde jeg have en mere klassisk kjole på?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar