onsdag den 22. juni 2011

I aften er jeg på Stay Copenhagen

I aften er jeg inviteret til Thomas Sabo Shanghai One-Day Lounge cocktail arrangement i København. Et event jeg har valgt at tage til og glæder mig til at opleve. Han laver de fineste smykker og accessories, så jeg glæder mig vildt meget til at se hvad hans kommende kollektion rummer. Se mere her


Så I får lige gårsdagens outfit, da jeg ikke når at blogge dagens. Jeg sad og kiggede på billeder fra Kroatien forleden og der blev jeg mindede om hvor fantastisk dejlig behagelig denne nederdel er at have på, så den røg på med samme skjorte og bælte dagen efter. Præcis samme kombi som i Kroatien. Dejligt at blive mindet om et outfit via feriebilleder :-)



nederdel monki, skjorte zara, strik kimoni topshop, sandaler filippa k

Ingen kommentarer:

Send en kommentar