onsdag den 22. juni 2011

Min duft




Den duft jeg gang på gang vender tilbage til er L´eau D´issey fra Issey Miyake. Den er efterhånden blevet en del af mig og dermed også fast inventar i mit skab. Hjemme har jeg faktisk et skab hvor jeg kun opbevarer mine dufte. Det er ikke sådan, at der ikke ryger nye dufte ind i ny og næ, men det er ofte denne duft jeg vender tilbage til. Det er femte flacon der er taget hul i og tænker om jeg skal ønske mig en ny af denne bare som back up eller om jeg skal prøve den nye fra BVL mon jasmin noir Den duftede jeg første gang i lørdags og fik en lille prøve med hjem. Den har været min ledsager de sidste par dage og jeg er nærmest solgt. De to dufte kan ikke sammenlignes, så jeg er i et dilemma. Skal jeg vælge den duft jeg gang på gang vender tilbage til eller prøve en ny duft som også er fantastisk og prøve noget nyt? Jeg har fødselsdag om en lille uges tid, så ønskelisten skal laves. Jeg er så dårligt til at lave lister. Har I nogen gode idéer til ønsker så smid dem lige til mig :-) Jeg holder dog først fest engang i juli, så jeg har tid til at lave den....

- så hvilken duft skal jeg vælge af de 2?
- forslag til gaveønsker?
- har du en duft du klart vil anbefale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar