T-shirten er ny og fra H&M. Det er den anden basisting der røg med hjem sammen med satin skjorten. Jeg synes altid der mangler basis t-shirt i garderoben og denne er tilpas enkel samtidig med at den har et slasket look.
Malene troede, hun skulle have dyr laser
6 timer siden
Ingen kommentarer:
Send en kommentar