mandag den 6. juni 2011

Haremsbukser til scoop pris

Puh...det har været en varm dag på kontoret, men jeg klager ikke. Det har været helt fantastisk med det dejlige sommer vejr. På billedet har jeg et par af de 2 nye haremsbukser på, som kom med hjem på gårsdagens shoppetur. Normalt er jeg ikke rigtig fan af haremsbukser, fordi jeg synes de nemt bliver uformelig på mig, men ikke desto mindre er de ret dejlige at have på. Så da jeg spottede de her i 100% silke i flot print sat ned fra 1999,- til 200,- kom de med hjem. Hvis det ikke går med mig og haremsbukser, så bliver de brugt som hyggebukser.
De blev også købt med den hensigt at de skal med sommerferie. Vi har nemlig fået en tur foræret til Toscana af mine svigerforældre, som vi så selv vil forlænge og kombinere med en tur til Firenze og i den forbindelse tror jeg at bukserne vil være perfekte at tulle rundt i med flade sandaler.

haremsbukser fra By Malene Birger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar