søndag den 16. maj 2010

My new toy


Jeg har fået en iPhone og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har fået sådanne en noget før. Den er jo fantastisk! Og jeg er allerede blevet afhængig af den. Jeg bruger den til mange ting, bla. til at tjekke billige benzinpriser, GPS som var en stor hjælp sidste weekend, da vi skulle finde stedet hvor svigerfar holdt fest. Jeg opretter indkøbs- huskesedler, aftaler, kalender, alarmer, så jeg kan holde styr på alle de små ting i hverdagen. Jeg kan være online hvor som helst og når som helst jeg har behov for det. Jeg har allerede lagt et par apps ind bl.a. Zara så jeg kan blive opdateret med det seneste fra dem :-), flashlight, vejret m.m.
Så hvis du har nogen gode apps på din iPhone som du vil anbefale så skriv skriv :-)

Når du læser dette indlæg, så er jeg i træningscenteret med manden og brormand, mens lillemanden bliver passet hos mine forældre. Også er aftalen at vi skal forbi efter følgende til frokost. Luksus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar