onsdag den 6. januar 2010

parka fra 3.1 Philip Lim


Jeg har som sagt ledt efter en parka enten i grøn eller en mørk nuance til at bruge om efteråret eller vinteren. Det er ikke nogen let opgave, men nu har jeg vist fundet den og den koster selvfølgelig det hvide ud af øjnene. Den er fra Philip Lim og den er ikke mindre end skøn, for man får hele 3 funktioner i én jakke. Man kan tage foret af jakken og bruge jakken uden foer i de lunere dage, men man kan også bare bruge pelsvesten alene. Men den er uden for mit budget, så jeg er glad for den jeg fandt i genbrugen i går, den kostede mig bare 17,5 ,- og den har også foer der kan tages ud, hele to funktioner i én jakke :-)


Er du interesseret i denne skønne parka her, så fås den hos net-a-porter til EUR 1122,28

Ingen kommentarer:

Send en kommentar