Jeg har købt denne flotte orkide i Føtex og den sorte skjuler. Jeg elsker at have friske blomster i huset og med denne prøver jeg at se om jeg kan få til at blomstre igen, når den er afblomstret. Jeg har ihvertfald købt orkide substral i håb om det vil ske, så nu må vi se.
Opdag de bedste jeansvalg
17 timer siden
Ingen kommentarer:
Send en kommentar