torsdag den 20. oktober 2011

Jeg er flyttet - kig forbi mit nye sted


Som tidligere nævnt, går bloggen en ny tid i møde. Jeg har gennem det sidste stykke tid haft en dialog frem og tilbage med Bloggers Delight, om at indgå et samarbejde. Og endelig er de sidste stykker af puslespillet ved at gå op, der er stadig et par brikker, som skal på plads. Ting så mit nye webhjem bliver som jeg vil have det, for samarbejdet med Bloggers Delight er "kun" en teknisk ændring hvor jeg skifter til et andet platform. For mig er det en mulighed, jeg fik tilbudt og som jeg sagde ja tak til, bl.a. fordi jeg gerne vil prøve at blogge i et nyt platform og hvor jeg kan få hjælp til det tekniske bag. Det er jeg bare ikke en haj til, så med fuldtidsjob, familie, barn og mand, veninder og shopping, så har jeg bare ikke tid til det med teknikken, så det er rart at få support her igennem. Ja, så har jeg også fået nogen af de sødeste blogger kolleger, der er i Danmark.

Jeg tænker I nok allerede kender Bloggers Delight, så nærmere introduktion kommer ikke. Ikke andet at min blog stadig helt og holdent er min egen og jeg selv bestemmer indholdet i mine indlæg. Dog vil der mellem mine indlæg forekomme annoncer og håber I vil synes om det nye layout. Jeg skal også selv lige vænne mig til det nye og der er stadig ændringer der skal laves. Det hele roder stadig lidt derinde, men det håber jeg kommer på plads snart. Udover det har jeg skiftet bloggens navn til "The Tiger" og har fået eget domænenavn thetiger.dk

Jeg håber I vil bakke op omkring denne beslutning og besøger mig i det nye sted. Det betyder meget for mig at I kommer forbi og hilser på. Rigtigt meget, for uden Jer er det bare ikke det samme. I vil finde mig HER fremover.

Jeg har nærmest ikke blogget i en uge og er bagud med indlæggene. Har faktisk savnet det rigtigt meget. Så der venter Jer en del i det nye sted.

Bedste hilsner herfra,
Chau

Ingen kommentarer:

Send en kommentar