onsdag den 12. oktober 2011

Fredericia Furniture 100 års jubilæum

Manden og jeg blev inviteret til Fredericia Furnitures 100 års jubilæums fest forrige weekend. Hele festivitas blev afholdt på hotel Trinity i Fredericia.
Direktør Thomas Graversen holder en velkomst tale.
Fin blomster opsats på vores bord.
Så er der dækket op til mig. Og den er god nok, selvom mit navn er stavet forkert.

Forret: Fisketallerken med kold dampet fiskefilet og lun ovnbagt Nordsølaks og rejer, serveret med eat wise dressinger.

Hovedret: Duet af oksemørbrad og unghave, serveret med ballotine af spinat, hertil rødvinssky. Oksemørbraden var enormt lækkert, så da tjener kom endnu engang fik jeg en portion mere. mums!

Desserten: desserttallerken med panna cotta, chokolademousse, blåbærtærte, passionsfrugtsorbet og salt chokoladepind. Super lækkert, men jeg kunne simpelthen ikke få det hele ned. Måske skulle jeg lade være med at tage den ekstra portion af hovedretten :-)

Jonatan Spang underholdte mellem hovedretten og dessert.

Han gav et sublim show og jeg mener ...jeg var decideret øm i mine kæber af at grine under hele showet som varede ca. 40 minuttter :-D
Jonatan Spang - han styrer for vildt!
Jubilæumskagen bliver skåret for.
Kage, kage og atter kage.
Super fedt liveorkester. Der var to sanger i bandet og de var fantastiske!!

Fed fed fest med god stemning sammen med glade og søde mennesker. Vi forstår squ at feste. Der er dans fra start til slut og på intet tidspunkt var der øde på dansegulvet. Vi så dyner kl. 4... hold op hvor vi hyggede os!

Tak til alle som var tilstede og jeg glæder mig allerede til næste fest sammen med Jer alle sammen! Til sidst STORT TILLYKKE til Fredericia Furniture med de 100 år! Det er godt gået! Og endnu engang tak til super god fest og til festarrangøren.

Lidt om bloggen
Der har været lidt mere stille på bloggen end tidligere. Det har der været flere grunde til.
1. Jeg har travlt på jobbet.
2. Vi har været ude og spise de sidste par aftener, så vi har ikke været hjemme.
3. Der sker noget med bloggen indenfor kort tid. Snart vil jeg ikke længere blogge her, men på et nyt forum. Noget der har været undervejs længe, men det hele skulle falde på plads. Lige pt. arbejder jeg på at lære det nye sted at kende og få tilrettet en masse ting. Jeg håber I vil følge mig på det nye sted og at der de næste par dage vil være stille fra mig.
Jeg vender tilbage ligeså snart jeg kan ;-)

6 kommentarer:

  1. Lyder spændende med de nye tiltag på bloggen:O) altid fedt når der sker noget nyt.
    Ser ud til det var en god aften, især maden....især kagen hi hi:O)

    <3 og dejlig dag

    Pia Sabine

    SvarSlet
  2. Skal du på Bloggers Delight?

    SvarSlet
  3. Hej Pia,

    Ja, det bliver spændende med bloggen og dejligt du synes det er fedt med ændringer.

    Det var en super fest med god mad og glade mennesker.

    /Chau

    SvarSlet
  4. Hej Princess,

    Ja, jeg flytter derover. Håber du kigger forbi :-)

    /Chau

    SvarSlet
  5. følger med lige meget hvor platformen er:) har du forresten lidt billeder fra weekday? så jeg slipper for at smide iphone billeder på bloggen:)

    SvarSlet
  6. Hej Karin,

    Det er jeg rigtig glad for du vil gøre ;-)

    Ja, jeg har billeder, men jeg er bare så meget bagud med blogging. Har mega travlt på jobbet og privat...der er en del tilrettelser jeg skal gøre og jeg er bare for bustet til det om aftenen.

    /Chau

    SvarSlet