søndag den 2. oktober 2011

COS Stuff for me




Jeg kunne selvfølgelig ikke bare nøjes med at glo på COS nyåbnet webshop. Så nu er ovenstående sager på vej hjem til mig.

1. Hvid skjorte, som altid mangler i garderoben. Så jagten efter den perfekte skjorte har været i gang et stykke tid. Krav til den har været hvid, enkel, med lille krave, regular fit og helst med lidt stræk. Det har denne her, så kunne ikke lade være. Glæder mig til at modtage den og se om den lever op til forventningerne.
2. Grå meleret langærmet t-shirt med hul til tommelfinger. Jeg elsker basis ting som langærmet t-shirt og bruger dem til rigtig mange ting især om vinteren. Denne her er med hul til tommelfinger og varmer det øverste af hånden, perfekt til lag på lag til vinteren.
3. Hvid t-shirt. Endnu en basis ting som jeg bruger tit. Denne er med lomme og nedringet hals udskæring.
4. Hue i 100% cashmere. Jeg elsker huer og denne her er enkel og i cashmere. Den vil være super at have til vinteren.
4. Halstørklæde i 100% cashmere. Jeg har i et stykke tid haft et godt øje for cashmere halstørklædet fra Månestråle. Så da jeg så dette i en lidt mere budgetvenlig pris måtte det med hjem.

Hvad synes du om mine køb?

4 kommentarer:

  1. Det ligner rigtig gode køb, som formentlig vil fungere som en slags "superlim" i forhold til resten af din garderobe.

    Men Chau, Mette fra Modedullens Skriblerier og jeg har et motto: Køb aldrig en vinder-t-shirt, køb to med det samme:-)

    SvarSlet
  2. Tak Liselotte. Elsker dit udtryk "superlim" det kan ikke forklares bedre :-)

    Super fint udtryk, men nu skal jeg lige se tiden an om det er en super t-shirt. Så kan det også være jeg hopper med på vognen ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  3. T-shirten er en vinder-t-shirt! :)

    SvarSlet
  4. Det tror jeg også den er :-)

    /Chau

    SvarSlet