torsdag den 21. april 2011

Presseuge: hos Pro Tempore



















Nogle billeder fra mit besøg hos Pro Tempore i København. Der var mange fine ting, bla. kunne man finde lækre pelsveste i mange varianter. Min personlige favorit er denne flotte røde rævepels fra Caan, som jo nærmest er berømte for deres lækre pels ting. Så pels vil vi stadig se i efteråret. Der var rigtige mange sko, støvler og solbriller. Støvlerne fra Dr. Martens vil jeg fremhæve her. De var noget nyt i forhold til det man normalt kender Dr. Martens støvler for.

Til efteråret vil leopard printet skal kunne ses i modebilledet for der var en del i både tøjet og taskerne. juhuu..siger jeg bare.

De farvede stiletter på bordet er faktisk skohorn fra Qualy model Cindy. Et af de flotteste skohorn jeg har set. Jeg fik et i rødt og tak for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar